Building Service Power®

Kundeserviceudvikling for hele afdelingen.

Glade og tilfredse kunder køber igen og anbefaler til andre.

Building Service Power® er en værdibaseret serviceuddannelse, hvor de rationelle serviceværktøjer og kundepsykologi sættes i fokus.

På uddannelsen får deltagerne alle de serviceværktøjer de har brug for, i jobbet som kundeservicemedarbejder og de bliver trænet med praktik fra den virkelige verden med salgs- og kundeorienterede opgaver.

Mål med uddannelsen:
At blive motiveret gennem virksomhedens og kundeservicemedarbejdernes værdier til:

At kunne gennemføre et for både kunderne og din virksomhed udbytterigt, langvarigt, sikkert og professionelt samarbejde.
At udvise engageret, målrettet og serviceorienteret adfærd.
At forstå, at effektiv kommunikation er nøglen til selv at blive forstået.
At forstå vigtigheden af effektiv planlægning.
At få ny energi og forstå vigtigheden af selv at videregive denne energi.
At forstå betydningen af kundepsykologi og herigennem brugen af den.

Indhold:
Vi bruger dine stærke personlige værdier til at arbejde mere effektivt med:

Hvordan god planlægning sikrer din succes?
Hvordan anvender du professionel kundepsykologi?
Hvad er succesfuld kommunikation i telefonen og ude i marken?
Hvilken betydning har dit engagement i kundeoplevelsen?
Effektiv analyse af kundens behov.
Er indvendingsbehandling nødvendig?
Få at nå målet, start med slutningen.
Hvad er optimal kundeservice?
Reklamationer.
Konfliktløsning.
Hvordan skal du følge op?

Med Building Service Power opnår I:
Masser af ny inspiration, motivation og ny energi.
Bedre udnyttelse af din tid.
Bedre forhold til kunderne, kollegerne og din chef.
Endnu bedre resultater med din kundeservice.

Udbytte:
Udbyttet er et afkast af fælles indsats og commitment. Vi støtter og vejleder til at rykke på de fælles mål og til at kunne gøre en forskel. Følger I vores råd og lytter til jer selv, kan vi love at I hurtigt vil se og opleve effekten.

Større selvtillid og personlig gennemslagskraft.

En succesfuld kundeservicemedarbejder er et af de vigtigste aktiver.

Målgruppe:
Alle kundeservice teams med direkte kundekontakt, hvor målet er at servicere virksomhedens kunder.

Uddannelsens opbygning:
På uddannelsen bliver du inspireret og motiveret gennem undervisning, dialog, erfaringsudveksling, individuelle opgaver og præsentationer. Pædagogikken er interaktiv med meget stor grad af deltagerinvolvering. Deltagerne er selv en vigtig del af uddannelsen.

Arbejdsform:
Pædagogikken på kurset er interaktiv, med meget stor grad af deltagerinvolvering. Deltagerne er selv en vigtig del af kurset- Der arbejdes med video, “casetræning” og øvelser fra dagligdagen.

Hvor:
Dato, tid og sted aftales og fastlægges ved opstart.

Tidsforbrug:
Forløbet for Building Service Power® kan variere efter behov. Tid og sted aftales og fastlægges i fællesskab.

Investering:
Investeringen for et forløb med Building Service Power®, kontakt os venligst på tlf. 70 26 27 17 eller send en mail: Mindweiss@mindweiss.com

Kontakt
Mindweiss A/S på 70 26 27 17®