Tilfredsheds-
analyser

Medarbejdertilfredshedsanalyser

Jo større og bedre viden vi har om vores medarbejderes tilfredshed, jo større og bedre muligheder har vi for at tiltrække, fastholde og udvikle vores medarbejdere…

 

 

Kundetilfredshedsanalyse

Jo større og bedre viden vi har om vores kunder, jo lettere er det at skabe en stærk relation og højere loyalitet.

MINDWEISS’ kundetilfredshedsanalyse giver et godt beslutningsgrundlag, hvor man får stor indsigt i hvor man skal tage fat for at forbedre kundetilfredsheden og loyaliteten og dermed indtjeningen.

 

NPS – net promoter score

Net Promoter Score (NPS) er et styringsværktøj, der kan bruges til at måle loyaliteten af en virksomheds kunderelationer. I MINDWEISS bruger vi det som et alternativ til traditionelle kundetilfredshedsanalyser. NPS’en ser vi som være korreleret med omsætningsvækst. Net Promoter Score er blevet brugt i mere end to tredjedele af Fortune 1000-virksomheder verden over og er blevet et yderst anerkendt forsknings- og analyseværktøj med valide resultater.

Værktøjet har til formål at måle den loyalitet, der er mellem en udbyder og en forbruger. Udbyderen kan være en virksomhed, arbejdsgiver eller enhver anden enhed. Udbyderen er den enhed, der stiller spørgsmålene til NPS-undersøgelsen. Forbrugeren er kunden, medarbejder eller respondent i en NPS-undersøgelse. En NPS kan være så lav som -100 (hver respondent er en “detractor”) eller så høj som +100 (hver respondent er en “promoter”). En positiv NPS (dvs. en, der er højere end nul) anses generelt for god, og en Net Promoter Score på +50 anses generelt for at være fremragende/excellent.

 

Kontakt os for at høre mere
tilfredshedsanalyse
Kompetenceanalyser og Resultatanalyser

Kompetenceanalyser og Resultatanalyser

Profil- & Referenceanalyser
Profilanalyse

Profil- & Referenceanalyser