Professionelle Servicevirksomheder

 

Kunder kræver målbar indflydelse fra de tjenester og ydelser , de køber. De vil gerne vide, hvordan din virksomhed og de serviceydelser, du tilbyder, er forskellige fra konkurrenterne. Det er svært at demonstrere unik ekspertise gennem produkter og service alene.

En professionel holdning og måden dit team interagerer med kunderne på, har stor indflydelse på kundens opfattelse af den værdi, de får når de handler med dig og din virksomhed.

Som leder af et professionelt servicefirma, er du ansvarlig for at tiltrække, fastholde og udvikle højt ambitiøse fagfolk og sørge for, at de ved, hvordan de arbejder med kunder på ud fra de værdier I står for.

Hos Mindweiss A/S har vi specialiseret os i at hjælpe ledere af professionelle servicefirmaer med at sætte retning, stimulere engagement og sikre udbytte. Vi kan hjælpe med at udvikle en stærk organisation og skabe en balance mellem et ambitiøst behov for uafhængighed og behovet for samarbejde.

Vi tilbyder at finde de rette ledere og medarbejdere, hvis praktisk træning i hvordan du opbygger unikke kunderelationer, samtidig med at du styrker dine medarbejders evne til at opbygge tillid og samarbejde med kunderne, ikke er nok.

For mere information kontakt venligst

 

Ole Weiss

 

Marc Dulong