Building Service Power®

Åbent Kursus i service

Glade og tilfredse kunder køber igen og anbefaler til andre.

Building Service Power er et værdibaseret servicekursus, hvor de rationelle serviceværktøjer og kundepsykologi sættes i fokus.

På kurset, får du alle de serviceværktøjer du har brug for i jobbet som kundeservicemedarbejder og du bliver trænet med praktik fra den virkelige verden med salgs- og kundeorienterede opgaver.

Målgruppe
Alle med direkte kundekontakt, hvor målet er at servicere virksomhedens kunder.

Målet
At blive motiveret gennem virksomhedens og kundeservicemedarbejdernes egne værdier til:

At kunne gennemføre et for både kunderne og din virksomhed udbytterigt, langvarigt, sikkert og professionelt samarbejde.
At udvise engageret, målrettet og serviceorienteret adfærd.
At forstå, at effektiv kommunikation er nøglen til selv at blive forstået.
At forstå vigtigheden af effektiv planlægning.
At få ny energi og forstå vigtigheden af selv at videregive denne energi.
At forstå betydningen af kundepsykologi og herigennem brugen af den.

Indholdet
Vi bruger dine stærke personlige værdier til at arbejde mere effektivt med:

Hvordan god planlægning sikrer din succes?
Hvordan anvender du professionel kundepsykologi?
Hvad er succesfuld kommunikation i telefonen og ude i marken?
Hvilken betydning har dit engagement i kundeoplevelsen?
Effektiv analyse af kunden behov.
Er indvendingsbehandling nødvendig?
Få at nå målet, start med slutningen.
Hvad er optimal kundeservice?
Reklamationer.
Konfliktløsning.
Hvordan skal du følge op?

Kursets opbygning:
På kurset bliver du inspireret og motiveret gennem undervisning, dialog, erfaringsudveksling, individuelle opgaver og præsentationer. Pædagogikken på kurset er interaktiv med meget stor grad af deltagerinvolvering. Deltagerne er selv en vigtig del af kurset.

Med Building Service Power får du:
Masser af ny inspiration, motivation og ny energi.
Bedre udnyttelse af din tid.
Bedre forhold til kunderne, kollegerne og din chef.
Endnu bedre resultater med din kundeservice.

Udbytte:
Dit udbytte er et afkast af din indsats og dit commitment. Vi støtter og vejleder dig til at rykke på dine mål og gøre en forskel. Følger du vores råd og lytter til dig selv, kan vi love dig at du vil se og opleve effekten.

Større selvtillid og personlig gennemslagskraft.

En succesfuld kundeservicemedarbejder er et af de vigtigste aktiver.

Arbejdsform:
Pædagogikken på kurset er interaktiv, med meget stor grad af deltagerinvolvering. Deltagerne er selv en vigtig del af kurset. Der arbejdes med video, ”casetræning” og øvelser fra dagligdagen.

Hvor:
PSP-samtalerne kan foregå hvor som helst alt efter ønske og behov. F. eks på dit job eller hos Mindweiss A/S. Tid og sted aftales fra gang til gang.

Tidsforbrug:
PSP gennemføres på én dag kl. 9.00 – 16.00.

Udbytte:
Dit udbytte er et direkte afkast af din indsats og dit commitment. Vi støtter og vejleder dig til at rykke på dine mål og gøre en forskel.
Følger du vores råd og lytter til dig selv, kan vi love dig at du vil se og opleve effekten.

Investering:
Investeringen er kr. 6.995 eksklusive moms.

Kontakt
Mindweiss A/S på 70 26 27 17, og hør meget mere om Building Personal Service Power®.