Building
Sales
Power®

Building Sales Power® er en værdibaseret salgsuddannelse. Her sætter vi fokus på de rationelle salgsværktøjer og salgspsykologi, og vi perspektiverer disse i forhold til kulturen og adfærden i salgsafdelingen. Building Sales Power® er salgsudvikling for den enkelte sælger eller for hele afdelingen.

Building Sales Power® er udviklet på baggrund af Building Leadership® som er vores lederudviklingskoncept. I forbindelse med udviklingen af dette har vi analyseret og vurderet mere end tusinde ledere og identificeret, hvad de bedste ledere gør, og hvad vi kan lære af dem. Det er den viden, vi her giver videre.

I vores analysearbejde har vi opnået en klar forståelse af, hvilket syn de mere end tusinde ledere har på salg og service, og hvilke discipliner og hvilken adfærd der har givet de bedste resultater i deres respektive virksomheder. På baggrund af denne unikke viden har vi udviklet Building Sales Power®.

På salgsuddannelsen får alle deltagere de salgs- og serviceværktøjer, de har brug for i jobbet som sælger. De bliver trænet i praktik fra den virkelige verden med salgs- og kundeorienterede opgaver.

De lærer at sætte ambitiøse mål, at sælge sig selv, virksomheden og produkterne bedre, så alle opnår større succes.

At definere en salgsfilosofi og arbejde efter den burde ikke være raketvidenskab, men hvordan er det i jeres organisation? Hvad er jeres salgsfilosofi, og arbejder I efter den?

 

 

Med Building Sales Power® får I individuel personlig salgstræning via klippekort eller udvikling af hele afdelingen, skræddersyet efter jeres behov.

Med udgangspunkt i Building Sales Power® og de salgsværktøjer, du har erhvervet dig på tidligere uddannelser, kurser og seminarer, og/eller hvor du er i dag, coacher vi dig med det formål at stimulere og udnytte dine ressourcer optimalt, så du når dine mål og kan gøre en forskel.

Vi drøfter og træner dine udfordringer fra hverdagen. Vi deltager i sambesøg, møder, præsentationer, personlige samtaler etc.

“Vandrejournalen” er afgørende for forankringen af den profitable salgsadfærd og salgskultur

Vandrejournalen er et vigtigt opfølgningsværktøj i din handlingsplan i Building Sales Power®, og den anvendes undervejs i forløbet af

  • Dig selv.
  • Din nærmeste engageredeleder, der påvirker og følger op mellem vores træningssessions.
  • MINDWEISS A/S.

Målgruppe

Alle sælgere og salgsteams med direkte kundekontakt, hvor målet er at sælge virksomhedens produkter og ydelser.

Mål med uddannelsen

  • At du når dine mål arbejdsmæssigt og privat.
  • At du opnår endnu større salgsresultater.
  • At du får større gennemslagskraft.
  • At du overvinder din frygt.
  • At du finder endnu større glæde og motivation i dit job.
  • At du bliver motiveret gennem virksomhedens og sælgernes egne værdier.
  • At kunne gennemføre et for både kunderne og din virksomhed udbytterigt, langvarigt, sikkert og professionelt samarbejde.
  • At udvise engageret, målrettet og salgsorienteret adfærd.
  • At forstå, at effektiv kommunikation er nøglen til selv at blive forstået.
  • At forstå vigtigheden af effektiv planlægning.
  • At få ny energi og forstå vigtigheden af selv at videregive denne energi.
  • At forstå betydningen af salgspsykologi og herigennem brugen af den.
  • At skabe endnu bedre resultater for virksomheden.
  • At give masser af ny inspiration, motivation og energi.
  • At få bedre udnyttelse af jeres tid.
  • At få et bedre forhold til kunderne, kollegerne og chefen.
  • At forstå betydningen af salgspsykologi og brugen af den.

Indhold

Vi bruger dine stærke personlige værdier til at arbejde mere effektivt med:

  • Hvordan god planlægning sikrer din succes.
  • Hvordan du anvender professionel salgspsykologi.
  • Hvad der kendetegner en succesrig kommunikation.
  • Hvilken betydning engagement har for salget.
  • Effektiv analyse af kundens behov.
  • Er indvendingsbehandling nødvendig?
  • Få at nå målet, skal du starte med slutningen.
  • Hvordan sikrer du, at strategien og opgaverne føres ud i livet med de 8 eksekveringsdiscipliner?
  • Hvordan skal du følge op?
  • Kvalitetsstandarder.
  • Planlægning – hvordan bruger du din tid optimalt?
  • Kvalificering af kunder og emner.
  • Kommunikation.
  • Spørgeteknik.
  • Aktiv lytning.
  • Indvendingsbehandling.
  • Salgspsykologi
  • EFU – argumentationsteknik.
  • Økonomisk argumentation.
  • Afslutningsteknik.
  • Præsentationsteknik.
  • Forhandlingsteknik.
  • Mødebooking.
  • Personlig udvikling.

Uddannelsens opbygning

På uddannelsen bliver alle inspireret og motiveret gennem undervisning, dialog, erfaringsudveksling, individuelle opgaver og præsentationer. Pædagogikken er interaktiv med en meget stor grad af deltagerinvolvering. Deltagerne er selv en vigtig del af uddannelsen.

Processen

Vi går altid dybere i analysen og bredere i forankringen, derfor indleder vi forløbet med en personlig samtale, hvor vi lærer hinanden at kende, afdækker kompetencer, fastsætter mål og laver en handlingsplan. Med vandrejournalen følger vi løbende op i samråd med dig, din nærmeste leder og eventuelt HR-afdelingen.

Udbytte

En succesrig sælger er et af virksomhedens vigtigste aktiver.

Følger du vores råd og lytter til dig selv, kan vi love dig, at du vil se og opleve effekten.

Udbyttet er et afkast af fælles indsats og commitment. Vi støtter og vejleder i forhold til at rykke på de fælles mål og i forhold til at kunne gøre en forskel.

Udviklingsforløb

Medarbejderudvikling

Medarbejderudvikling

Organisationsudvikling

Organisationsudvikling

Information & Kontakt